Varmt välkoma till bloggen MittSverige.

Denna blogg kommer endast handla om vad jag ser från min position i samhället. Jag är född i Sverige med två utländska föräldrar och detta ger mig onekligen en halvknepig roll - om möjligt än knepigare nu när vi har ett främlingsfientligt parti i riksdagen. Jag ska försöka skriva här varje dag och framförallt försöka få ut mina känslor så effektivt som möjligt. Jag hoppas folk kommer läsa vad jag skriver här. Jag själv kommer garanterat läsa dessa inlägg en vacker dag och tänka tillbaka på tiden. Tänka tillbaka på vad jag tänkte, kände och tyckte året 2010.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jaaaa! =D

2010-09-21 @ 00:47:04
URL: http://kulusoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0